וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מהשלושה האלה יהיה המלך החדש של ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

13.6.2018 / 8:13

אליפות ישראל במכוניות מרוץ אוטוטו יוצאת לדרך, ובתום שישה מרוצים יזכה בתואר אחד מתוך 21 הנהגים, שינהגו במכוניות מרוץ מתוצרת פיג'ו. הכירו הצעיר המורעל, "אודי האדיש" והעולה ה"חולה" מקזחסטן - החולמים הגדולים שרוצים את הכתר

פיג'ו 208CUP: בסבב אליפות ישראל במירוצי מכוניות. יצרן, ניר בן טובים
21 מתחרים ינהגו במכוניות מרוץ מתוצרת פיג'ו מדגם RACING CUP 208/ניר בן טובים, יצרן

חברים אוטוטו זה מתחיל, האתגר הנהיגה הגדול ביותר שידענו כאן בארץ - אליפות ישראל במכוניות מרוץ. מדובר בליגה של 6 מרוצים עם 21 מתחרים שינהגו במכוניות מרוץ מתוצרת פיג'ו מדגם RACING CUP 208. אז מי יהיה אלוף ישראל? את התשובה נדע כמובן רק כשהאליפות תסתיים, אבל אתם כבר יכולים להתחיל לחפש לכם את הנהג המועדף אליכם באליפות ישראל במכוניות. זאת הזדמנות להכיר שלושה נהגים שחולמים לפתוח את השמפניה, ויתחרו במרוצים - זוהר, אורי ומארק.

נתחיל עם זוהר שמשי, שחולם ונושם מכוניות מגיל 6, הגיל בו נתקל לראשונה במרוצי מכוניות והתהפנט. זוהר, שבדצמבר השנה יחגוג 20, כבר הספיק לצבור קילומטרז' רציני על הכביש, אבל לא רק. הוא נולד באילת וכיום מתגורר בקיבוץ איילת השחר, שנמצא בדיוק בצד השני של המדינה. זוהר מתחרה בקארטינג מגיל 15, וכדי לממן את השיגעון החיובי הזה, עבד כמדריך פיינטבול. זוהר שואף להגיע להתחרות בארץ ובחו"ל ובזכות הניסיון שצבר והיכולת שלו, הוא מאמין שהוא יכול לקחת האליפות. כיום זוהר נמצא במכינה קדם צבאית, במטרה להיות לוחם מובחר וקצין בצה"ל, ולמרות השיגעון המוטורי הוא טוען שהוא בחור נורמלי בסך הכול.

נהג המרוצים זוהר שמשי. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
מתחרה בקארטינג מגיל 15. זוהר שמשי/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

את אורי אדיב בן ה-58 מרמת השרון יש סיכוי שחלקכם מכירים. אורי, המוכר בקרב חבריו כ-"אורי אדיש" בשל קור הרוח שלו, זכה בעבר מספר פעמים באליפות הארץ בקארטינג בשנים 1995-2005. בנוסף לכך, אורי הוא הבעלים של מוסך הצבי ברמת השרון. מעבר לניסיון הרב שלו בתחום הקארטינג, אורי אוהב להפוך את המכוניות שלו ל"זאב בעור כבש" כהגדרתו. בתור חולה ספורט בכלל ורכב במיוחד, בכל גיחה שלו מחוץ לגבולות הארץ אורי מאתר את מסלול המרוצים הקרוב, ויוצא לעשות הקפות כדי לשמור על הכושר ולתת מנוחה לחיידק. מעבר לזה אורי הוא בוגר מסלול הסט"ילים בחיל הים, שימש כקצין מכונות בצי הסוחר והוא אבא לחמישה ילדים, שניים מתוכם אלופי הארץ בטניס חופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נהג המרוצים אודי אדיב. באדיבות המצולמים
אוהב להפוך את המכוניות שלו ל"זאב בעור כבש". אורי אדיב/באדיבות המצולמים

מארק ברייטר בן ה-28 עלה לארץ בגיל 3 מקזחסטן ישירות לראשון לציון, שם הוא גר עד היום. מארק הוא מה שנקרא חולה רכב כבד מאוד. הוא קורא כמעט כל כתבה, צופה כמעט בכל תכנית ומתעניין בכל מה שקשור ברכב בין אם זה בתחום המכאני, ההנדסי או הנהיגה עצמה. המחלה של מארק התחילה עוד בקזחסטן. ההורים שלו מספרים שכבר אז הוא הבדיל בין המכוניות שמגיעות הביתה לפי רעש המנוע שלהן. כשהוא גדל הוא המשיך להאכיל את החיידק, על ידי נהיגה מרובה בסימולטורי נהיגה במחשב שלו. עם הוצאת הרישיון מארק עשה קורסים לנהיגה מתקדמת כשהוא נוהג בפיג'ו 206 הידנית של המשפחה, אותה הוא שיפר בעיקר בתחום האחיזה והבלימה. כחלק מהרצון של מארק להיות נהג מקצועי, בדגש על נהיגת מרוצים, הוא שם לעצמו למטרה להשלים את כל סוגי רישיונות הנהיגה המופיעים בחלק האחורי של רישיון הנהיגה. עד עכשיו מארק סימן V על מכונית (B), משאית קלה (C1) ואופנוע (A2) והיד עוד נטויה.

נהג המרוצים מארק ברייטר. באדיבות המצולמים
הבדיל בין המכוניות שמגיעות הביתה לפי רעש המנוע שלהן. מארק ברייטר/באדיבות המצולמים
וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully