וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים מנועים: העיר ערד לא ראתה דרמה כזו כבר הרבה זמן

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

23.5.2018 / 8:16

מסלול האספלט החוקי בערד אירח לראשונה תחרות מכוניות מרוץ, כחלק מההכנות לקראת פתיחת אליפות ישראל. עקיפה דרמטית לפני קו הסיום סידרה פיניש מרגש לאירוע ואנחנו היינו שם כדי ליהנות מחוויה מוטורית ייחודית

יח"צ - חד פעמי

נהגים נרגשים, קהל תומך ומסלול אספלט אחד שכולו אתגר. בשבת, 19 במאי, התקיים במסלול המרוצים בערד מרוץ ראשון של מכוניות מרוץ ייעודיות. המרוץ היה כחלק מההכנות לקראת פתיחת אליפות ישראל למכוניות מסלול - אליפות 208Racing Cup. לקחו בו חלק נהגים שישתתפו באליפות וגם נהגים ותיקים שבאו להתחרות במכוניות מרוץ פרטיות. במסגרת היום נערכו שני מרוצי מכוניות מסלול, מרוץ קארטינג ומרוץ במסגרת ליגת MDC למכוניות רגילות. המרוץ הראשון באליפות יתקיים בסופ"ש 15/16 ביוני וגם אז יתקיימו מרוצים נוספים בנוסף למרוצי האליפות.

שמונה נהגים השתתפו במרוץ, כאשר שניים מהם חלקו מכונית אחת, ניר ואייל בן ארי, אבא ובן, מוותיקי הסצנה. משפחת בן ארי נהגה על סובארו אימפרזה טורבו פרטית. שלושה מבין המתחרים גם ישתתפו באליפות 208 Racing. אחד מהשלושה, אייל דור-און סיים את שני המרוצים במקום השלישי, תוך שהוא מפגין רמת נהיגה גבוה. אייל הרשים מאוד כאשר עקף את דורון שניידר, שגם הוא נהג בפיג'ו 208Racing Cup, בהקפה האחרונה של המרוץ השני. את העקיפה אייל ביצע שלוש פניות מקו הסיום, מהלך שמיקם אותו על המדרגה השלישית בפודיום. בהחלט הישג מרשים לאייל.

את המרוץ הראשון ניצח אייל בן ארי, שני ניצן לוי שנהג בסיטרואן AX ושלישי כאמור אייל דורון על פיג'ו 208Racing Cup. במרוץ השני ניצח חמאדה עודה שנהג במיצובישי איוו, שני ניר בן ארי ושלישי אייל דורון על ה-208Racing Cup. על ארגון היום הייתה אמונה חברת PRODRIVE שהיא גם היוזמת של האליפות. נהגים שמעוניינים להתחרות באליפות עדיין יכולים להירשם ולקחת חלק באירוע ההיסטורי הזה.

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully