וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על קו הזינוק: צפו במכונית שקורעת את ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

6.8.2018 / 7:20

היא חזקה, יפה, מהירה והיא המכונית שבה נוהגים הנהגים באליפות ישראל הראשונה במכוניות מרוץ. צפו בעיצוב ובהכנה של פיג'ו מדגם RACING CUP 208, מהגעתה לישראל ועד עלייתה למסלול המרוצים בערד

צילום מסך

זה הזמן להכיר לעומק את המכונית אשר בה נוהגים המתחרים באליפות ישראל במכוניות מרוץ: פיג'ו מדגם RACING CUP 208. אם תיכנסו היום לסוכנות של פיג'ו בישראל, תוכלו למצוא שם כמה דגמים של ה-208. אפילו תוכלו למצוא אותה עם גיר ידני, שלוש דלתות, מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין, 208 כוחות סוס וכיתוב GTI לוהט. אבל גם הדגם החזק ביותר בארסנל, לא יצליח להתמודד עם מכונית המרוץ אשר משמשת את המתחרים באליפות ישראל במכוניות - RACING CUP 208. אותה דרך אגב, לא תוכלו למצוא באולם התצוגה למרות שהיא מגיעה אלינו תחת כנפי היבואן. זה בגלל שהיא מכונית מרוץ טהורה ולא נועדה לנוע על כבישי הארץ.

בתוך המכונית לא תמצאו שום פריט מותרות, אפילו לא מזגן. אין ריפודים, דיפונים, חומרי בידוד או מושב אחורי. אין מערכת מולטימדיה, האמת שאפילו רדיו בסיסי אין כאן. כל הזכוכיות הוחלפו לפוליקרבונט כדי לחסוך במשקל, וכמובן למנוע פציעה של הנהג והנווט במקרה של תאונה. אין כריות אוויר או חגורת בטיחות סטנדרטית. בקיצור הבנתם, אין כאן שום דבר מיותר או מפנק.

בקיצור, מכונית מרוץ. זו לא המכונית שאיתה תסעו לעבודה או תיהנו ממנה בסיבובים של כביש ערד-סדום (לו זה היה חוקי). את זה תשאירו לשאר דגמי ה-208. אבל ברגע שהגעתם למסלול מרוצים, תחנו את ה-208 הרגילה או הספורטיבית בצד ותיכנסו ל- RACING CUP 208. שם זה לגמרי העולם שלה.

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully