וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, הזיעה אמיתית: צפו בסימולטור המדהים שמדמה נהיגת מרוץ

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

28.6.2018 / 7:24

כחלק מהאימונים לאליפות ישראל במכוניות מרוץ, עלו כמה מהנהגים על סימולטור מיוחד, שנותן להם תחושה לגבי המרוץ. מהלבוש ועד לצמיגים, זה מה שמחכה לנו בליגת Peugeot Racing

יח"צ - חד פעמי

אליפות ישראל במכוניות בליגת Peugeot Racing יצאה לדרך וכחלק מהאימונים של המתחרים לקראת המרוצים, הנהגים נוהגים על הסימולטורים של חברת Sim Race. כך הם משפרים את יכולת הנהיגה שלהם. במהלך הנהיגה הם מקבלים טיפים והנחיות מחגי פארן, הבעלים של החברה, וכמובן מצוות פרודרייב שמלווה אותם לאורך כל הדרך. דבר חשוב נוסף הוא שהם זוכים גם להתחרות ראש בראש, וכך להכיר את הלחץ הפסיכולוגי העצום המופעל עליהם בזמן מרוץ. זה יתרון חשוב מאוד שעוזר להם להתכונן למרוץ מבלי לסכן את עצמם ואת הרכבים.

את הלבוש המלא למתחרים מספקת חברת PIT STOP, יבואנית OMP. הציוד כולל חליפה, קסדה, כפפות, נעליים ואת אחד מאביזרי הבטיחות החשובים ביותר כיום בעולם המרוצים HANS - Head and Neck Support. אבל לא רק לנהגים דואגים הספונסרים, גם המכוניות צריכות לקבל תשומת לב יקרת ערך. נתחיל בצמיגים, הקשר היחיד של המכונית לקרקע. כאן הצטרפה לליגה חברת קוגול, יבואנית Michelin, אשר תספק למתחרים צמיגים חדשים לאורך הליגה. בנוסף לצמיגים, המכוניות גם צריכות טיפול מכני לאורך הליגה, אותו מספקת חברת גרון סנטר, ספקית גדולה של כלי עבודה, אשר נתנה את כלי העבודה לידיו המיומנות של ירון תייר מסדנת G-Force. אז נתראה בשבת הקרובה, 16.6, בשעה 09:00 בדיוק בשידור לייב ישירות מהמרוץ הראשון בליגת Peugeot Racing.

אירועי ספטמבר יתקיימו במסלול המירוצים בערד

7/9 יום שישי - יום אימונים.
8/9 יום שבת - יום מרוצים.
28/9 יום שישי - יום אימונים.
29-9 יום שבת - יום מרוצים.

אירועי אוקטובר יתקיימו במסלול המירוצים MOTORCITY, באר שבע

4/10 יום חמישי - יום אימונים
5/10 יום שישי - יום מרוצים
18/10 יום חמישי - יום אימונים
19/10 יום שישי - יום מרוצים

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully