וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק נראית תמימה: "נהגת השודים" שרוצה לזכות באליפות ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

10.6.2018 / 7:21

ליגת Peugeot racing הראשונה אי פעם יוצאת לדרך ונחמה בוגין, אם לשניים, רוצה לעשות סנסציה ולזכות בתואר ההיסטורי. למתחריה אייל דוראון, דורון שניידר ויתר הנהגים יש תכניות אחרות לגמרי לגבי התחרויות. הכירו את הנהגים שיתחרו באליפות ישראל במכוניות מרוץ

פיג'ו 208 RACING CUP. רונן טופלברג,
מי יהיה האלוף? ההכנות לאליפות ישראל במכוניות מרוץ/רונן טופלברג

אנחנו כבר ממש קרובים לתחילת ליגת Peugeot racing, הלא היא אליפות במכוניות מרוץ, וזה הזמן להכיר שלושה מתחרים נוספים על תואר אלוף ישראל במכוניות מסלול.

הראשון שנפגוש הוא אייל דוראון, 41, נשוי ואב לשלושה. אם השם שלו מצלצל לכם מוכר, זה בזכות העובדה שבשני המרוצים הקודמים שהיו על המסלול בערד, סיים דוראון במקום השלישי, כולל עקיפה מאוד מרשימה במרוץ השני, שתי פניות מקו הסיום.

דוראון שהוא בעלים של עסק בתחום המזון המהיר, אוהב מכוניות מאז שהוא זוכר את עצמו. כילד הוא גדל מתחת למכוניות במוסך של סבא שלו. עם השנים האהבה לא פגה, להיפך, היא גדלה עוד יותר ככל שנהג על כלי רכב שונים. לפני כשלוש שנים הוא הבין שהגיע הזמן לקחת את החיידק ברצינות ומאז הוא נוהג ומתאמן כמה שיותר. עכשיו הוא לוקח חלק בליגת Peugeot racing וכמו שראינו על המסלול, לדוראון יש בהחלט מה לתת.

אייל דוראון. באדיבות המצולמים
כילד הוא גדל מתחת למכוניות במוסך של סבא שלו. אייל דוראון/באדיבות המצולמים

המתחרה נוסף בליגת Peugeot racing הוא איש העסקים דורון שניידר, אב לארבעה מאזור ירושלים. שניידר, שמכוניות מהירות וחזקות עם מאות סוסי פרא מתחת למכסה המנוע תמיד ריגשו אותו, מרבה לבקר בגרמניה במסגרת עסקיו. הביקורים שם מאפשרים לו לתת דרור לאהבה שלו למהירות. אבל כמה שזה מענג לנהוג מהר בכביש ציבורי חופשי ממגבלות כמו האוטובאן הגרמני, להתחרות בספורט מוטורי זה דבר אחר לגמרי. לכן, כדי להגשים את החלום שלו להיות נהג מרוצים, שניידר יצא עם חברת פרודרייב לקורסי מרוצים בחו"ל. מאז הוא הספיק להתמכר לזה וגם לגלות דרך מצוינת לפרוק את המתח אחרי פגישות עסקים מייגעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דורון שניידר. באדיבות המצולמים
הביקורים בגרמניה מאפשרים לו לתת דרור לאהבה שלו למהירות. דורון שניידר/באדיבות המצולמים

המתחרה הבא היא פורצת דרך אמיתית, ממש כמו ליגת Peugeot racing. נחמה בוגין, 55 אימא לשניים, נבחרה לאחת מנשים פורצות דרך לכבוד חגיגות ה-70 לישראל, והיא אוהבת וחייה את האקשן. רק מחכה שיתנו לה קונפליקט מורכב, כדי שתוכל לנצל את החוזקה שלה לחשוב מחוץ לקופסה, ועל ידי כך למצוא את הפתרון הנכון. כמו אצל שאר המתחרים, החיבור לספורט מוטורי מגיע מאהבה לנהיגה. נחמה היא חובבת הגה מושבעת ומוכרת בין חבריה כ"נהגת שודים". בוגין התאהבה בספורט מוטורי אחרי קורס מרוצים עם פרודרייב בחו"ל, ומשם הדרך לליגת Peugeot racing כבר הייתה קצרה.

ליגת Peugeot racing מתחילה ממש בקרוב, המרוץ הראשון מתקיים בסופ"ש של ה-15/16 ביוני. לאחר 9 סופי שבוע של ספורט מוטורי אמיתי נדע מי הוא או מי היא אלוף ישראל לשנת 2018 במרוצי מסלול. אז אם יש לכם או לכן את החיידק, ואם אתם קוראים את הכתבה הזאת כנראה שיש לכם, אתם מוזמנים להצטרף לחוויה המוטורית הכי גדולה שישראל ראתה אי פעם - ליגת Peugeot racing.

נחמה בוגין, נהגת באליפות ישראל במכוניות מרוץ. באדיבות המצולמים
רק מחכה שיתנו לה קונפליקט מורכב, כדי שתוכל לחשוב מחוץ לקופסה. נחמה בוגין/באדיבות המצולמים
וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully