וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה חלום שמתגשם": מאחורי הקלעים של המרוץ הראשון באליפות ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

21.6.2018 / 7:52

יותר משנה של מאמץ רב הגיעה לסיומה, כששבעת הנהגים זינקו במכוניות הפיג'ו ליום התחרויות הראשון של אליפות ישראל במכוניות מרוץ. צפו ביום חגו של הספורט המוטורי בישראל

צילום מסך

היה מרגש בערד בסוף השבוע. חובבי הספורט המוטורי יכלו בפעם הראשונה לחוות מרוץ מכוניות מסלול בישראל כששבעה נהגים התייצבו על קו הזינוק במסלול החדש שהוקדם לרגל אליפות ישראל במכוניות מרוץ.

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ המייצגת את מותגי פיג'ו וסיטרואן בישראל, השיקה לראשונה בישראל את מרוץ המכוניות פיג'ו 208racing בשיתוף חברת ProDrive של ראם סמואל וגידי קרונין.

"בהתחלה היו לנו יותר מתנגדים מאשר תומכים וזה היה נראה בלתי אפשרי ואני שמח שהצלחנו להעלות שבעה כלי רכב עם שבעה נהגים על מסלול במדינת ישראל", אמר דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי.

במקצה הראשון, שכלל לא מעט תהפוכות, סיים במקום הראשון אורי אדיב, בן 58 מרמת השרון. במקום השני באותו מקצה סיים זוהר שמשי בן ה-19 מקיבוץ איילת השחר ובמקום השלישי סיים אור לנגר.

לאחר הפסקה של כ-45 דקות התייצבו הנהגים למקצה השני, שהזינוק אליו היה ב"גריד הפוך". במקצה הזה ניצח איל דוראון, במקום השני סיים אורי אדיב ובמקום השלישי זוהר שמשי. תוצאה זו קבעה שאורי אדיב ראשון על הפודיום בתום יום התחרויות הראשון באליפות.

"אני חולם על זה שנים, עבדנו על זה בפועל כמעט שנה, עברנו אין סוף מכשולים - וזה קורה", אמר ראם סמואל, לאחר חלוקת הגביעים למנצחים במקצה השני של יום התחרויות הראשון באליפות.

"פשוט חלום שמתגשם", הוסיף יוסי ניסן, יו"ר הרשות לנהיגה ספורטיבית, "אנחנו השקענו מיליוני שקלים במסלול הזה. האווירה מדהימה וכיף להיות פה".

זינוק היסטורי וסיום מותח: צפו באליפות ישראל במכוניות מרוץ

כמה קילוגרמים מאבד נהג מרוצים בתחרות? ענו על החידון המוטורי

רז זלצרמן היה רגוע - עד לרגע שהניעו את מכונית המרוץ. צפו

פיג'ו 208 RACING CUP. רונן טופלברג,
"עברנו אין סוף מכשולים - וזה קורה"/רונן טופלברג

אליפות 208racing תתפרס על פני תשעה סופי שבוע של פעילות. בכל סוף שבוע יערכו אימונים, מדידות זמנים ושני מרוצים המתפרסים על פני יומיים. בכל סוף שבוע יערכו אימונים, מדידות זמנים ושני מרוצים המתפרסים על פני יומיים. באליפות זו ייקחו חלק 21 נהגים, אשר יחולקו לשלוש קבוצות ובכל סוף שבוע מתחרה קבוצה אחת. כל קבוצה תתחרה במשך שלושה סופי שבוע ותצבור נקודות. הנהגים יתחרו במכוניות פיג'ו מדגם 208racing.

לאחר שלוש סדרות מרוצים (סה"כ 9 סופי שבוע) יוזמנו הנהגים עם הניקוד המצטבר ביותר בליגה להשתתפות באירוע הגמר שבו יהיו אימונים, מדידות זמנים ולבסוף מרוץ אחרון לעונה שבו יוכתר אלוף ישראל באליפות 208racing.

המסלולים והמועדים הבאים:

7-8 ספטמבר במסלול ערד

28-29 ספטמבר במסלול פצאל

5-6 אוקטובר במסלול ערד

19-20 אוקטובר במסלול פצאל

2-3 נובמבר במסלול פצאל

16-17 נובמבר במסלול פצאל

30 נובמבר עד 1 דצמבר במסלול ערד

תחרות הגמר, 14-15 דצמבר במסלול ערד

* מיקומי המרוצים והתאריכים עשויים להשתנות בהתאם לפעילות

להרשמה לתחרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דירוג הנהגים לאחר יום התחרויות הראשון באליפות ישראל במכוניות מרוץ. מערכת וואלה! NEWS
דירוג הנהגים לאחר יום התחרויות הראשון באליפות ישראל במכוניות מרוץ/מערכת וואלה! NEWS
וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully