וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל במכוניות מרוץ: מארק ברייטר

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, בשיתוף קבוצת לובינסקי

28.6.2018 / 9:21

אתר רשמי

שלום. אני מארק ברייטר. נולדתי בשנת 1990 בקזחסטן ועליתי לארץ בשנת 1993 ומאז אני גר בראשון לציון.

מאז שאני זוכר את עצמי תמיד התעניינתי ברכבים ואפילו כשגרתי בקזחסטן ההורים שלי סיפרו לי שיכולתי להבדיל בין מכוניות שמגיעות לכניסה של הבית לפי רעש המנוע שלהן.

עם השנים האהבה והתשוקה שלי לרכבים ולנהיגה רק הלכה וגדלה, איתה פיתחתי המון חלומות ותקוות שקשורים לרכבים ותמיד ניסיתי ללמוד כמה שיותר על רכבים (מבנה, מכניקה וכו') . עקבתי אחרי חדשות של רכבים, תוכניות טלוויזיה על רכבים אצלי בעדיפות ואפילו רוב משחקי המחשב שששיחקתי קשורים ברכבים ומרוצים אם זה סימולטורים או ארקייד.

הוצאתי רישיון נהיגה כמה שיותר מוקדם (2007) וכמעט מיד עשיתי כמה קורסים לנהיגה מתקדמת, אך לא יכולתי להרשות לעצמי לעשות משהו מעבר לזה. באותו הזמן, אחרי שהוצאתי רישיון, הייתה לי פג'ו 206, מנוע 1.6 ידני, 3 דלתות. הרכב הזה היה לרוב של ההורים, אך הם אפשרו לי לבחור אותו ולכן הוא היה גם שלי חלקית וכולנו (אני אבא ואמא) אהבנו אותו מאוד.

כשחסכתי קצת כסף השקעתי אותו ברכב הזה, התחלתי לשפר את הרכב בהתחלה אחיזה, דבר ראשון שמתי לו ג'אנטים אם צמיגים יותר רחבים לאחר מכן סט בולמים ספורטיבי וגם את הברקסים הקדמיים. רק אז עברתי לשיפורי מנוע התחלתי בפילטר אוויר פתוח ולצערי בזה זה נגמר.

ב-2012 עברתי עם הרכב הזה את התאונה הרצינית הראשונה בחיים שלי. לילה אחד נסענו אם חברים לים ובכביש היה לנו רמזור ירוק, רכב ממול שפנה שמאלה באדום התנגש בנו. לא הייתה לי אפשרות לראות אותו לפני וכשראיתי אותו היה כבר מאוחר להגיב (למזלנו כולם יצאו שלמים וכמעט בלי פציעות חוץ מחבר שדיבר בזמן התאונה ונשך לעצמו את הלשון).

האוטו טוטאלוס, אני בצבא באותו הזמן וכל התוכניות לגבי התשוקה שלי הלכו לפח. בשנתיים האחרונות אמרתי לעצמי שאני רוצה להיות נהג במקצוע, הבנתי שבשביל זה אני צריך להוציא עוד רישיונות נהיגה אז עשיתי רישיון למשאית C1 ואחריו לקטנוע A2 ובתהליך הבטחתי לעצמי שעד גיל 40 אני ימלא את הצד האחורי של רישיון הנהיגה שלי.

ועכשיו לא מזמן הגיע אלי רעיון: הרי מאז שעשיתי את הקורסים לנהיגה מתקדמת מגיע אלי אימיילים מראם סמואל שלרב היו שם פרסומים על נהיגה מתקדמת, מרוצים בקפריסין, קורסים בצרפת וכד'. אמרתי נבדוק אולי ניסע לאחד המסלולים שיש להם בחו"ל, ופתאום מה אני רואה אליפות ישראל במכוניות!

באימייל היה רשום על איזשהו אירוע שעומד לקרות בזמן הקרוב והרשמה, מיד נרשמתי למזלי האירוע היה קרוב לבית וזו הייתה הרצאה קטנה של ראם סמואל וגידי קרונין לגבי האליפות. ברגע שהתברר לי במה מדובר ושיש אפשרות עוד להכנס לזה רצתי על ההזדמנות.

לסיכום, בשבילי זה צעד אחד גדול מאוד להגשמת החלומות שלי, אני יודע שמחכה לי עוד המון עבודה ואני מקווה מאוד שאני יוכל להוכיח לעצמי ולכם שזה מי שאני, אני נהג מרוצים!

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, בשיתוף קבוצת לובינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully