וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירותתת בסיבובבב: צפו בקסניה טרנטול טסה במכונית מרוץ

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

2.8.2018 / 8:26

האדרנלין התחיל לפעפע בגוף, הילוך מחליף הילוך, הרגל הרועדת על הדוושה הפכה בטוחה יותר וקסניה התחילה לעוף על מסלול המרוצים החדש בערד. נראה שמאז שיצאה מבית "האח הגדול" היא לא חוותה כזה בוסט של אדרנלין. יש לה עתיד כנהגת מרוץ? צפו

יח"צ - חד פעמי

כנראה שמאז שיצאה מבית "האח הגדול" לא חוותה קסניה טרנטול כל כך הרבה אדרנלין. כן, היא מעידה על עצמה שהיא מתחברת לרוחניות ואפילו חושדת שבגלגול הקודם הייתה סוג של הילרית, אבל מהרגע שהיא חגרה חגורת בטיחות ולקחה את ההגה לידיים, הרוחניות היחידה שחשה היא הרוח שמצליפה בפנים. האדרנלין התחיל לפעפע בגוף, הילוך מחליף הילוך, הרגל הרועדת על הדוושה הפכה בטוחה יותר וקסניה התחילה לעוף. לטוס. לדהור. כל מילה תתאים.

ראם סמואל, נהג המרוצים שכבר 30 שנה טס נמוך במרוצי מכוניות, ליווה את קסניה מהצד. החזיק חזק בידית, כיוון פה ושם ונהנה, ברור שנהנה. קשה לא ליהנות על מסלול המרוצים המקצועני הראשון בישראל שהוקם בערד, ובו נערכת בתקופה זו אליפות ישראל הראשונה במרוצי מכוניות.

אליפות 208racing תתפרס על פני תשעה סופי שבוע של פעילות. תחרות אחת כבר מאחורינו. בכל סוף שבוע יערכו אימונים, מדידות זמנים ושני מרוצים המתפרסים על פני יומיים. באליפות זו ייקחו חלק 21 נהגים, אשר יחולקו לשלוש קבוצות ובכל סוף שבוע מתחרה קבוצה אחת. הנהגים מתחרים במכוניות פיג'ו מדגם 208racing, בדיוק זה שקסניה לקחה לסיבוב. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully