וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעות שמחכות לנהגי המרוץ בדרך לגמר הגדול של אליפות ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף לובינסקי

12.11.2018 / 8:24

נותרו עוד שני סופ"שים של תחרויות לפני הגמר, ולקראת סבב התחרויות שייערך ב-16-17 בנובמבר מצפים לנהגים בליגת מרוצי המכוניות של פיג'ו כמה שינויים במסלול בערד

מסלול המרוצים מוטור סיטי בבאר שבע, אליפות ישראל במכוניות מרוץ. עמית אגרונוב,
המרוצים היו עד כה מלאי דרמות ותהפוכות/עמית אגרונוב

ליגת המרוצים של פיג'ו , הכוללת 3 קטגוריות של מרוצים ועשרות מתחרים, מתקרבת לשלבים הסופיים והמתח בקרב הנהגים גואה. לקראת יום התחרויות השישי באליפות ישראל 208Racing Cup מוביל שלומי בקיש את טבלת הנהגים, כשדולקים אחריו אייל דוראון, זוהר שמשי ואורי אדיב, ומאחוריהם אורבים דורון שניידר, אלן סדובניק ואור לנגר. אם למדנו דבר או שניים מחמשת ימי התחרויות הקודמים הרי שצמד המילים "הכול אפשרי" יתמצת זאת. המרוצים היו עד כה מלאי דרמות ותהפוכות ונותרו שני סופי שבוע של תחרויות עד לגמר.

לו"ז התחרויות:

16-17/11 סבב שלישי - קבוצה ראשונה

30/11-1/12 סבב שלישי - קבוצה שנייה

14-15/12 גמר

לקראת התחרויות הצפויות, עבר מסלול המרוצים החדש בערד מספר שינויים שיהפכו את המקצים למסקרנים במיוחד. לנהגים מצפה תוואי מסלול חדש, כזה שלא נתקלו בו והוא שונה ממה שהיה עד כה. המסלול ניתן לשינויי תוואי כי יש בו "צמתים" ואפשרות לשינוי כיוון המסלול, ועתה הנהיגה תהיה נגד כיוון השעון, בניגוד למרוצים בערד עד כה. האם התוואי ישונה שוב לקראת הגמר? הנהגים יישארו במתח עד שידעו את התשובה לזה. מה שבטוח, 12 הטובים יגיעו לגמר והדרך לשם תהיה מותחת.

טבלת דירוג הנהגים באליפות ישראל במכוניות מרוץ לאחר יום התחרויות החמישי. מערכת וואלה! NEWS
טבלת דירוג הנהגים באליפות ישראל במכוניות מרוץ לאחר יום התחרויות החמישי/מערכת וואלה! NEWS

לראשונה יכולים חובבי הספורט המוטורי בישראל להשתתף בעצמם בתחרות רשמית. אחרי חמישה סופ"שים של תחרויות במסלול החדש שהוקם בערד ובמסלול מוטור סיטי שליד באר שבע, אפשר לומר נוכח ההתעניינות הרבה, ההיענות של נהגים רבים לאתגר והארגון המופתי של האירועים השונים כי אליפות RACING CUP 208 היא הצלחה מוטורית-ישראלית משמחת.

בנוסף, בארץ מתקיימים מרוצים שונים כגון ראלי ספרינט, ליגת "זמן מטרה" וראלי רייד, אבל ליגת RACING CUP 208 שונה מהם. פה כבר לא מדובר במרוץ נגד השעון אלא במרוץ שבו הנהגים מתחרים זה בזה, כך שיש יותר דרמה, אקשן ומתח.

בקטגוריה של המכוניות הפרטיות, ה-MDC, בה מתחרים הנהגים במכוניותיהם שלהם ומבצעים זמני הקפת מסלול מדודים, שקובעים את הדירוג שלהם לפי קטגוריות המכוניות בהן הם מתחרים, מסתמנת דרמה לא קטנה. גמר הליגה ייערך במכוניות ה-PEUGEOT 208 RACING ובשיטה שונה מכל המרוצים במהלך העונה: שיטת המרדף בו שתי מכוניות זהות רודפות זו אחר זו, כשהנהג שיצליח להקטין את הפער מהרכב שלפניו יותר ממשנהו מנצח במקצה. שיטה זו יוצרת המון אקשן והעובדה שהמתחרים יעברו מתחרות במכוניותיהם הפרטיות למכוניות המירוץ של פיג'ו תטרוף את הקלפים. שיטה זו, שיטת אלוף האלופים, מיושמת לראשונה בישראל והציפייה לגמר עצומה.

ולא נשכח כמובן את הקטגוריה ה"פתוחה", קטגורית ה-TOURING בה נערכים המרוצים במכוניות המירוץ הפרטיות
של נהגים. בקטגוריה צבעונית זו האקשן רב ומכוניות המירוץ מרהיבות, גם הגמר של קטגורית הטורינג במסגרת
ליגת פיג'ו הולך להיות מרתק.

ההרשמה לעונת 2019 תחל בקרוב. רוצים גם אתם להתחרות? היכנסו לכאן.

וואלה! NEWS בשיתוף לובינסקי, וואלה! NEWS בשיתוף לובינסקי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully